Los bericht bekijken
Oud 14 april 2005, 01:14   #26
Smile
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece
Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat de opec landen mij een enorm bedrag zouden betalen om dergelijk soort auto van de markt te houden.
Zou je niet beter het cijfermateriaal lezen van de hoofdpersoon van dit forum?
Als je denkt dat het vervalst is, geef dan even de juiste cijfers.
Waarom zou ik "juiste" cijfers geven als cijfers geen betekenis hebben? Wat ik absoluut in dit forum niet wil doen, is vitten noch klakkeloos cijfers aannemen al kwamen ze van de beste. Ik neem niets aan dat ikzelf niet ervaren heb. Wat zoudt ge doen met het aanbod van de Opec landen? Het afwijzen? Waarom ik geen vertrouwen heb in de hoofdpersoon van dit forum komt daaruit voort dat ik in m'n leven te veel gazetten heb gelezen en te veel manipulatie van de lezer heb ervaren. Als gazetten zulks doen waarom dan ook Hoofdpersonen niet? Bestaat er een verschil tussen manipulatie door gazetten en door Hoofdpersonen door dit forum aanbevolen? Waarom geloven we altijd wat met grote trom wordt aangebracht ten koste van onze eigen oordeelkunde? Nogmaals, als ik pijn heb, neem ik een aspirine ongeacht wat de Hoofdpersoon er over moge denken. Ik denk voor mezelf, hij mag denken voor zichzelf maar als hij wetenschap met politiek verwart, kan hij beter zwijgen. Of, is het Wetenschap in dienst van Politiek? Gooi eens al uw kennis weg en denk daarna eens even na over maatschappij en leven als mens, als man of vrouw, als vader of moeder, als broer of zuster, als lid van een gemeenschap, kortom, als individu tussen medemensen. Tracht dan eens aan te voelen wat ge zef denkt of voelt, zonder Hoofdpersonen. Ikzelf ben lid van geen enkele club of organisatie. Alleen lid van m'n gezin. Ik laat me door niemand voor 'n kar spannen, door niemand. Al ware het God.
Smile is offline