Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2020, 21:07   #5440
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
M'n vragen waren eigenlijk specifiek aan Pandareus , maar goed
Genoeg Israeli twijfelen er aan of de zorgenloze I-phone jeugd hetzelfde fanatisme zal blootleggen als de jongeren van een half eeuw geleden.
Een prooidier rent voor het leven, het roofdier loopt gewoon een prooi mis.
De volgende keer, met net dat tikje niet verzwakkende , maar sterk motiverende honger...
Citaat:
Het is de Pandareus die steeds Egypte er bij sleept
Gebruikt Egypte het als excuus dan?
Genoeg dollars zijn een duidelijke reden nietwaar.
Citaat:
Ook niet aan de Israelische grens ! Hamas was niet de organisator.
Beweert u.
Maar is het dan niet aan Hamas , als leiding van Gaza ervoor te zorgen dan hun burgers veilig zijn? Dus zulke protesten niet laten doorgaan, om te voorkomen dat de onschuldige burgers afgemaakt worden.
Langs de andere kant, de methodes van Hamas kennende... dan is een door Hamas publiek verboden protest aan de Israëli grens nog minder veilig.
Da's een mijnenveld bewaakt langs beide kanten door bloeddorstige krankzinnigen met grote geweren.
Maar niet getreurd, de Gazanen weten dat maar al te goed, en toen er teveel heisa kwam rond de protesten, was de publieke oproep van hamas goed genoeg om de protesten sterk te verminderen.
Citaat:
Voor zover ik weet is de Raffah crossing zo goed als gesloten voor goederen verkeer.
Correct, dat was de deal die Egypte gemaakt heeft om van Gaza af te geraken.
Citaat:
Israel wil haar blokkade natuurlijk sluitend maken , anders heeft de rest geen nut, en ze willen de blokkade laten voortduren.
Yep, wat nut heeft het een blokkade te hebben aan 1 deur, als de poort aan de andere kant gewoon treinladingen met ongein binnenlaat.
Citaat:
Egypte wil geen confrontatie met Israel en de VS.
Zo simpel is het , ze hebben de macht niet om hun eigen koers te varen.
Dat er een kwak dollars aan verbonden zijn zal de Egyptische overheid zeker niet onberoerd laten.
Citaat:
Resultaten die aan de andere kant nog veel duidelijker zijn !! Waarom zou ik alleen naar Israel kijken en dan doen of het geweldig beleid is, ik woon immers niet in Israel.
U woont ook niet in Gaza.
En ik herhaal, ik begrijp prima waarom Israël de zaken zo aanpakt.
Dat ik er mee akkoord ben of niet, dat zou u toch ook zo stilaan door mogen hebben.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden