Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2003, 09:35   #107
Jean Pierre van Rossem
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 11 maart 2003
Berichten: 80
Standaard

Waarom toch hebben jullie het hier voortdurend over een Zionistisch complot??? Dat heb ik toch nergens geschreven. Ik stel vast dat de Zionistische bankiers en Zionistische wapenhandelaars binnen de Amerikaanse power elite zwaar oververtegenwoordigd zijn en dat zij er bovenal hun belangen verdedigen. Vooral economisch komt het hen goed uit een REEKS oorlogen te voeren. Zij waren het eerste slachtoffer van het wegvallen van de bewapeningswedloop, waardoor na 1991 de defensieuitgaven bestendig zijn gedaald. Op 5 jaar tijd zagen zij 226 miljard dollar potentiële winsten in rook opgaan. Het enige wat ik aanklaag is dat door hun oververtegenwoordiging binnen de Amerikaanse power elite de Amerikaanse democratie niet langer naar behoren functioneert. Ondertussen blijkt steeds duidelijker dat het Gearge W. Bush & Cie NIET om de Iraakse massavernietigingswapens te doen is, ook NIET om de liberalisering van Irak, wél om de oliebronnen. Het voortdurend toenemend tekort op de aardolie energiebalans van de VS is daar de voornaamste oorzaak van. Indien men wetenschappers het recht ontzegt OBJECTIEVE vaststellingen te doen, gesteund op empirisch feitenmateriaal, getuigt dat van een vooringenomenheid die iedere wetenschappelijke analyse in de weg staat.

JPVR
Jean Pierre van Rossem is offline   Met citaat antwoorden