Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2021, 09:25   #1122
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Trump heeft zeker goede dingen gedaan zoals de wereld wakker maken voor de Chinezen, de moslims en de groeiende migratie.
Het was vooral de manier waarop en zijn grootheidswaanzin die hem onbereken- en ongenietbaar maakten.
Trump heeft zeker goede dingen gedaan inderdaad.

Op huidig ogenblik is éne zekere Biden alles terug aan nhet uitvegen wat Trump gedaan heeft om het land weer proberen groot te maken?

Volgens mijn bescheiden mening heeft Trump een verschrikkelijke fout gemaakt zich op sociale media als Twitter & FB te laten horen. (ik gebruik die rommeldiensten zelfs niet, blocked)

Die zijn uitdeindelijk ook tegen hem ingegaan.

Ik denk dat het zelfs voor elk politieker of hooggeplaatse personen niet echt de beste optie is om je op dat soort van media te laten horen.

Toch zag hij het gevaar en probeerde ...

Amerikaanse president Trump dreigt sociale media te reguleren.

wat niet in goede aarde gevallen is bij dat soort van diensten en hun talrijke volgertjes.

Ach kom, laat die man met rust, men heeft voor een oudje gekozen en voor verandering gekozen zoals de oude man en zijn volgertjes het zien dus: verandering van spijs doet eten????

Of die bende die het Capitool 'aangevallen' heeft op zijn commando gestuurd geweest zijn dat lijkt mij vrij twijfelachtig.

De bende Capitool 'afbrekers' hebben Trump nog in een slechtere positie gebracht en zijn na enkele dagen al allemaal bij de andere kant gaan janken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 februari 2021 om 09:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden