Los bericht bekijken
Oud 30 november 2017, 08:04   #17062
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht

Het Oosten en inhoud ... dat gaat bij dit onderwerp niet zo goed samen, vrees ik

... ik vind deze wel leuk :
UFO-kenmerken:
Kleur: onbekend
Grootte: vergelijkbaar met 777 op civiele radar
Vorm: tetragonaal denken wij uit analyse van data, maar dat ligt aan onze apparatuur
Vliegrichting: 2000 km/h , alles tussen 100m en 10km altitude

allez wat hebben we hier nu...
Een bericht van een 'obscure site' () met een vage berichtgeving over een mogelijke ufo-waarneming ( zonder enige andere bevestiging ) op radar met zeer bedenkelijke data-materiaal

....en poster Het oosten vind dat blijkbaar de moeite om hier te posten als vermeldenswaardig in een topic dat hoofdzakelijk gaat over de vraag of ufo's nu van buitenaardse ( lees alien-toestanden ) origine zouden zijn.

Ik vraag me echt af wanneer er nu eindelijk iets gaat gepost worden dat zinnig genoeg is om verder te bekijken
Herlees de Twining-memo nog maar eens een keertje. En knoop die in uw hersenen. Want wanneer u nu denkt dat deze generaal deze nota voor de lol heeft geschreven, of op basis 'van zijn fantasie', dan bent u abuis.

En uit deze memo blijkt dat men toen al werd geconfronteerd met cirkelvormige zeer snel vliegende voertuigen waarvan het technisch kunnen en waarvan de herkomst onbekend was. En dan zitten we in op het einde van de jaren '40. En nu, ettelijke decennia later, worden we daar nog altijd mee geconfronteerd. Vandaar het Cometa-rapport.

Natuurlijk de overheden en hoge militairen van de USA, Rusland, China , en andere landen zitten met een groot probleem: officieel kunnen ze deze waarnemingen maar moeilijk toegeven. Immers het zou betekenen dat ze niet meer de baas zijn over hun eigen luchtruim. En vermoedelijk zijn ze dat ook niet meer. En vandaar heel geheimdoenerij en die hele poespas . Zo simpel is het.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden