Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2007, 11:24   #55
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Ja ma hey kom niet gaan overdrijven he... Ik ben principieel tegen x dus aanvaard ik x niet en blijf ik even profiteren op de rug van de staat (die laat dat toch toe als je inventief bent). Je moet toch beseffen dat dat niet correct is en als je daarna nog komt zeggen dat er armoede is...tsjah. Das dendienen die liever sterft van de honger onder een bananen boom in plaats van in de boom te kruipen en die banaan te gaan halen he...
ik vindt mensen die toegeven aan de vorming van en dus medeplichtig zijn aan de totstandkoming van een maoistische staat binnen de staat maar mentale luiwamessen. Jaknikken en altijd maar toegeven is gemakkelijk maar niet vrijblijvend.

Daarom roep ik alle werklozen op om onder huidige omstandigheden alle jobs die minder dan 1200 euro net per maand opleveren resoluut te weigeren
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 januari 2007 om 11:26.
King of beggars and fleas is offline