Los bericht bekijken
Oud 28 april 2004, 12:58   #13
't Gezond Verstand
Burger
 
Geregistreerd: 26 april 2004
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia
Ik vermoed dat U Vlaams Blokker bent?

Wel mijn standpunten zullen hier en daar wel raakpunten hebben met die van het Vlaams Blok, toch zijn er dingen aan deze partij die ik niet zo fijnzinnig vind om het eufemistisch uit te drukken (zoals bijvoorbeeld de mening over de doodstraf).
Daarbij komt dan nog eens dat ik niet echt voorstander ben van simplistische slogans zoals "eigen volk eerst", dan zou ik liever zeggen: "Volk met goede bedoelingen eerst.".
Ik denk toch dat de verschillen tussen mijn standpunten en die van het Vlaams Blok duidelijk zijn, ik zal namelijk NOOIT iemand beoordelen op geslacht, geaardheid, huidskleur, nationaliteit, en ga zo maar door.
Ik vernoem speciaal de term ras niet omdat die regelmatig fout wordt voorgesteld, er is namelijk maar 1 ras: het mensenras.

Met alle respect voor jouw keuze.
Alvast bedankt voor je begrip
Zie, zo'n gasten hebben wij nodig. U zal het misschien niet geloven maar met Vanhecke en Annemans valt daarover te praten hoor. En wij be_ of veroordelen niemand op basis van welk criterium dan ook. Wij zeggen enkel dat er problemen zijn die prioriteit én een oplossing verdienen. En ja, we zijn op bepaalde punten misschien iets conservatiever dan de rest, we wachten liever een beetje af. Mogen we?
__________________
We zijn der bijkanst...
't Gezond Verstand is offline