Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2008, 19:17   #4
Eichmann
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 mei 2007
Berichten: 619
Standaard

Met alle respect meneer De Backer maar ik denk dat het resultaat en de impact van de vorige "economische immigratie" golf duidelijk zijn sporen heeft nagelaten. Het gaat hem niet louter om de oorspronkelijke economische immigranten die hun rol in deze legale slavenhandel met verve hebben vervuld maar om de ontheemde latere generaties die uit die oorspronkelijke immigranten geboren zijn. Hoeveel keer moet Brussel nog branden voor de heren politici dit eigenlijk eens gaan snappen?

Waarom is die "economische immigratie" eigenlijk überhaupt nodig?? Er zijn zoveel werklozen, waarom wordt eens geen deftig werk gemaakt om die terug te activeren?? Desnoods met harde hand. Ieder heeft de plicht zijn steentje bij te dragen aan de samenleving en de economie tenslotte. Wie liever chronisch werkloos wil blijven moet daar dan maar de (financiële gevolgen) van dragen.

Wat mevrouw Turtelboom betreft kan ik kort zijn: ook doet zij wellicht hard haar best, ik denk niet dat toegeven aan dergelijke chantages de weg voorwaarts is. Zo geeft de regering verkeerdelijk het signaal dat wetteloosheid loont! Want illegalen zijn wat ze zijn, ongeacht hoe schrijnend het verhaal er achter is: illegaal en moet zich in hun lot berusten. En niet middels chantage toch nog pogen het gelijk aan hun kant krijgen. Zie wat er van komt, de regering heeft nu een signaal gegeven aan alle illegalen in dit land dat men indien men genoeg keet schopt toch wel zijn zinnetje krijgt.

Ik vraag me trouwens oprecht af hoe u het woord "welvaartsstaat" nog in de mond durft nemen...
Eichmann is offline