Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2019, 10:19   #131
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dit is wartaal! Zit het probleem niet bij sigaretten zelf? Een sigaret is niet slecht vanaf de eerste sigaret? Opnieuw, als het probleem bij de gebruiker ligt, waarom dan roken verbieden op openbare plaatsen?

Dikke BS!

Gij raadt aan om ouderen cannabis te geven voor ... ''Pijn klachten, verminderde eetlust, stress..'??

Zever in pakskes!

Die criteria gelden voor iedereen!

dus opnieuw: waarom viseert gij specifiek 'ouderen'.

mag ik u eraan herinneren dat in een andere draad ge een heel andere uitleg had waarom ouderen cannabis zouden moeten gebruiken. Gij zijt het vergeten , maar IK NIET! Want zulke walgelijke ziekelijke standpunten, dat komt ge op dit niet veel tegen.
1. Ik viseer niemand.
2. U hoeft me nergens aan te herinneren, maar ik heb nu al verschillende keren uitgelegd WAAROM ook ouderen baat kunnen hebben bij cannabisgebruik.
3. Wees eens niet zo overdreven emotioneel en hou je manieren. Mijn mening is niet ziek of walgelijk, ben beetje klaar met uw getoeter. Voer de discussie niet met dit soort onvolwassen gedrag.

Leg JIJ maar eens uit, waarom jij wanneer cannabis gelegaliseerd zou zijn, dit zou verbieden aan ouderen? Mag een glas port nog wel?
Roken is op openbare plaatsen verboden omdat ANDEREN last kunnen hebben van sigarettenrook!
alice is offline   Met citaat antwoorden