Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2017, 10:32   #222
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jaja natuurlijk je hebt gelijk. Maar helaas gaat het over nu en niet over "uwen tijd" en het gaat niet over zich beter voelen maar over zich slechter voelen, een groot verschil.
Maar ja, ik heb mijn zegje nog maar eens gedaan en jij gaat er negatief op in terwijl je dochter een paar dagen geleden voor 300 Euro "ik voel me beter" kleding gekregen heeft. . Je had ze ook met bembem mee naar de Wibra kunnen sturen en er zelf mee naar de stock americain voor leger bottinekes kunnen gaan.
Jongens toch
Mijn dochter heeft geen flauw idee dat ze "ik voel me beter" kledij aan heeft. Ik denk dat ze trouwens ook veel kledij van JBC en zo draagt. Alé, dat maakt haar moeder mij toch wijs.

Bon ja, uiteindelijk kan ik er geen ballen van en na zaterdag heb ik beslist dat ik er ook geen ballen van wil weten. Tevens kies ik ervoor om nooit van mijn leven de rekeninguittreksel na te kijken. k zou er waarschijnlijk depressief van worden.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 9 januari 2017 om 10:34.
fox is offline   Met citaat antwoorden