Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2022, 14:34   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

haha haha Ridderke, waarom kom je hier niet reageren??
ik pb jou ok jochie
jij moet met zwartjes toch leren communiceren ok, en ik wil met jou praten en samenwerken ok om Nederland etnisch te zuiveren, doch wel zonder gaskamers en geen bloedvergieten, ja joh, BE A MEN with guts,

Mannentaal is eerlijk zijn, oprecht en geen kapsones, jij bent toch geen fucking mietje joh? Ik pb jou,
bekijk aub mijn site ok en reageer via de pb verder.

jij hebt gelijk ok, ik kom uit zwarte Hindoe Apen TITEL KASTE Wereldje, harde wereld kom ik ok, ik kan ahw NIET DOOD gaan.

Nu heb ik aantal leuke moslim vriendinnen overal gemaakt en die houden WEL van mij, is platonisch want ik ben seksueel gehandicapt nu, kan niet veel in bed met een kletsnatte, GROTE, hete hoerige KUTJE ok, angsten blokkades handicaps MIJN LEVEN is KUT.

jij kan toch neuken in kutjes??

ik pb je ok

------------------------ Heb jij een geloof Ridderke?? NU weet ik wat Allah is en waarom ISlam heel Natuurlijk is ok, idem dito Hindoeisme, Odinisme, JOdendom, Katten geloof, enz enz Nu begrijp ik het denk ik en Wieroe heeft mij deze geheime kennis verstrekt uit Bilar Ka Loka, en Bilar Ka Dharma.


ja joh Ridderke:

Nu begrijp ik de Wil van Allah. Zuivere Harde Metafysica is het ok jochie. Spot niet met Allah in Kali YUGA. Ik ben een Trotse Halve MOslim en Trotse Halve HIndoe Hondje met viesbruine apenkleur, en een Halve Gare ok.


Spot niet met de miljoenen HOgere Kosmische Machten en Meta Fysische Energieen op onze aardse Hellewereld, ALLAH HO AKBAR hahah Allah is er een van, nu begrijp ik het denk ik, dankzij Wieroe.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden