Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2010, 01:25   #67
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
amai, jij hebt zo'n hoge dunk van je eigen en van je partij.

Je kunt natuurlijk discussieren over politiek en juiste methoden en perspectieven, maar wat jij doet hier is uw ego nog meer opblazen dan dat het al is.

Een beetje de persoonlijke tour opgaan ja?

Ja, ik ben fier op mijn partij. Is daar iets mis mee? Het is immers een partij die al 40 jaar onvoorwaardelijk de kant van de werkers hier en in de rest van de wereld kiest. Die een rijke praktijk heeft opgebouwd in de vakbonden, op de werkvloer, in de wijken, rond dokterspraktijken, met advocatenpraktijken, ... Het is een partij die 20 jaar geleden haar schouders zette onder een antiracistisch project waar geen enkele andere klein-linkse partij aan wilde meewerken. Met argumenten als "het objectief ligt te hoog", "de PVDA spiegelt de mensen onrealistische objectieven voor". Het ging zelfs zover dat het initiatief door sommige "linksen" actief tegengewerkt werd.
Ik kan zo nog voorbeelden geven. Vergeef me dus als ik niet onder de indruk ben van "toenaderingspogingen" van andere linkse organisaties. Het is best mogelijk dat de leiding van mijn partij dat op een bepaald moment anders beoordeeld. Maar als men mijn mening erover vraagt zal ik me altijd verzetten tegen verregaande samenwerking met entristen zonder partij om te enteren.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden