Los bericht bekijken
Oud 11 september 2020, 08:08   #30
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is alweer enkele jaren geleden dat de Caterpillar fabriek van Gosselies sloot.Vrij snel daarna was er sprake van dat er op die site een joint venture zou komen van een Chinese e-wagenfabriek en de Waalse overheid....Eigenlijk zag dat er zelfs logisch uit.Een industriele site gebruiken voor een nieuw type industrie...

Het is al merkelijk stiller ondertussen,aangaande die "joint venture"...

Op Kanaal-2 nieuws van 10/09 had men het erover dat nu een Britse groep bekijkt of ze op die site geen legoland-gerelateerd pretpark kunnen oprichten.

Ik zal zelfs geen gele bolletjes posten ,zo verbijsterd ben ik....Dit is een PERFECTE site op een PERFECTE plaats in Europa (ben er genoeg geweest in het kader van mijn vroegere werkgevers)en toch is er geen enkele grote industriële ondernemer geïnteresseerd...hoe KAN dat?
Gosselies, ligt dat niet in een streek waar om de haverklap gestaakt wordt? Worden daar de directies van ondernemingen niet met enige regelmaat gegijzeld? Alleen klaplopers (subsidiesponzen) zullen daar 'investeren' en van zodra het overheidsmanna op is weer verdwijnen.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden