Discussie: Simonet
Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2007, 07:01   #41
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plot Bekijk bericht
Was dat niet degene die enkele weken geleden hysterisch kwam doen tegen een aantal Vlaams Belangers die een vreedzame manifestatie wilden houden in zijn gemeente?

Niet goed voor het hart, al dat roepen en tieren, en zeker al niet tegen Vlaams Belangers, die dat immers gewoon zijn en zich daar niets van aantrekken...
Heel erg voor zijn echtgenote en kinderen. Mijn respect als mens, vader en echtgenoot, mijn oprecht medeleven voor hen. Strekte voor zijn vrienden, kennissen, medewerkers.

Als Vlaams Belanghater eerste klas en als politicus... no comment. Ik blijf diplomatisch stil.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline