Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2017, 10:32   #59
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
Vorige week werden op het Antwerps districtscollege de ‘definitieve plannen’ voor de Oosterweelverbinding voorgesteld door de kabinetschef van Koen Kennis (N-VA) en iemand van de stedelijke administratie.

Op de plannen die Apache kon inkijken, staat de Oosterweelverbinding getekend zoals ze altijd is bedoeld: de omstreden ‘heavy’ versie dus en niet de ‘light’ variant die de basis vormt van het akkoord, gesloten tussen de Vlaamse Regering, Beheersmaatschappij Antwerpen Mobiel (BAM) en de actiegroepen stRaten-generaal, Ademloos en Ringland. “Als ik dit zie, stel ik me zeer grote vragen”, reageert Wouter Van Besien (Groen).


Lees meer: https://www.apache.be/2017/06/01/oos...en-of-barsten/ © Apache
Er zit precies al een haar in de soep. Ik had van bij aanvang - van het toekomstverbond bereikbaarheid en leefbaarheid - een gevoel van eerst zien en dan geloven.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden