Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2018, 20:55   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.396
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hoe voelt een mens zich als dat voordoet?
Geen flauw idee, ik heb nog nooit een ongeval met gewonden gehad, alleen blikschade.
Citaat:
Ik zal me wel nog slechter voelen als ik gans die gerechtelijke cinema moet meemaken bovenop.
Ik niet, ik zou dat gewoon zien als het begin van mijn straf omdat ik een ferme kemel heb geschoten.

De kerel die als topic hier "terecht" staat, had teveel gezopen en daarenbovenop nog eens een drug genomen die het superman gevoel versterkt.
Geen van beiden "geestelijke toestanden" passen in het moderne verkeer. Er zijn teveel idioten op de baan.
Citaat:
Wetende dat je hier toch als crimineel terechtstaat nog voor er 1 woord is gezegd.
Net zoals je terecht staat als je "per ongeluk" bezopen en chemisch opgefokt iemand hebt doodgeschoten.
Citaat:
Misschien is dat meisje wel zonder kijken voor mijne auto gelopen. Of zat ze te Facebooken ?
Zij kan natuurlijk nooit crimineel worden nietwaar?
En hoe veranderd dat de situatie? Ik weet het , zoals geschreven, persoonlijk niet. Maar ik probeer me een situatie voor te stellen waarbij een persoon, die op zijn smartphone aan't social media'en is, zomaar onder mijn wielen kan lopen zonder dat ik er totaal niks aan kan doen. Moeilijk, met de huidige snelheidbeperkingen overal. Zoveel plots overstekende mensen vind je niet op de snellere wegen in Blegië. Voor zover ze er nog zijn.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 13 juni 2018 om 20:58.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden