Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2018, 19:03   #22
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.971
Standaard

De levenskwaliteit van de mensen is er op achteruit gegaan", aldus de nieuwe nummer twee van het ABVV. Ze bedoeld dat de verworvenheden van het omgekocht kiesvee werd gesnoeid….

Deze “rechtse regering" de “eerste met NVA” is de eerste regering dat er voor gezorgd heeft dat ik als invalide na kanker 1983 (behandeling) jaren minder dan het levensminimum gekregen en met de stok achter de deur dat ik niets mocht bijverdienen, NIETS niet in geld en ook niet in natura.

Verkreeg nu pas door Deze “rechtse regering" de “eerste met NVA” het recht op het minimum inkomen.

Als alleenstaande invalide is dat een enorme verbetering. Bovendien kreeg ik jaren lang met Links en CD&V aan de macht

>>> 5€ <<< Jaarlijks "verlofgeld" waar ze het jaren lang theatraal over hadden alsof ze een fortuin schonken: om de langdurige zieken & invaliden het zwijgen op te leggen, zodat de meerderheid van de bevolking dacht dat wij in de watten lagen! Jaja U leest het goed.

Ondertussen hebben hun mutualiteiten wel veel eigendom vergaard en is de mutualiteit een verzekeraar geworden waar extra voor betaald moet worden.

Deze regering heeft dat nu opgetrokken naar 500€ dat is dus voor mij een ½ maandloon dat nuttig gebruikt kan worden!

Dus “Luister niet naar de populistische woorden, maar kijk naar de daden” >>> alleeeeeen deze rechtse regering heeft voor mij als invalide een minimum inkomen bezorgd met dank!

Niet Links of CD&V die het theatraal jaaaaaaaaaaren preekten over de minst bedeelde te zullen helpen!!!! Nougabollen theater was het altijd tot nu met NVA!

Dat levenskwaliteit van de mensen is er op achteruit gegaan",volgens het ABVV is theatrale nonsens.

Waar zat het ABVV als het ging over de schimmel sociale woningen?????
Dus zij die het echt nodig hebben
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 oktober 2018 om 19:09.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden