Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2013, 03:21   #50
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Met dit verschil: Brussel claimt een stad te zijn. Er is op de ganse planeet geen stad te vinden die dergelijke kwalijke administratieve kenmerken vertoont.

Halle-Vilvoorde daarentegen is een regio. Een regio bestaat altijd en in alle landen uit een aantal gemeenten. Er is op aarde slechts één stad die bestaat uit een aantal juridisch en administratief onafhankelijke gemeenten: de onfris ruikende Beulemansstad "Bruxelles".
New York, Londen, Berlijn, Parijs, zelfs met Franstalige Roads Montral zijn Steden met een burgemeester. Waar het de stedelijke gezagdragers het belijd bepalen van hun stad.

Hier heeft men van een dorp, in vergelijking met de hierboven genoemde grootsteden Als een gewest geklungeld.

Nu proberen ze ook al Antwerpen via federale regering te dirigeren.

Omdat de particratie er alles voor over om het aantal mensen die leven en stem gerechtigd zijn op Vlaamse bodem zo klein mogelijk te maken. Om zo voor het buitenland erkent te blijven als democratie.

Zodat ze na iedere verkiezing terug hun ding kunnen doen. De wil van de stem van het volk negeren.

Zoals ze nu tijdens de verlofperiode net als vorig jaar met BHV ze voor de bevolking cruciale zaken vastleggen.


Terwijl de grootste bevolkingsgroep van België Mond dood gemaakt werd, nu Vlaanderen zelfs zijn zetel verloren is in Europa. Waarom zouden de Vlamingen in 2014 nog stemmen voor Europese afgevaardigden.

De Franstaligen spreken in onze naam. Omdat de particratie-Vlaamse partijen niets ondernomen hebben om de staatsgreep Bruxelles-Wallon tegen te houden.

In Zuid Afrika werd apartheid verboden, hier lijkt het normaal. Steekt Europa de kop in het zand.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden