Los bericht bekijken
Oud 21 december 2008, 02:08   #56
G.H
Vreemdeling
 
G.H's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 december 2008
Berichten: 4
Standaard

Mark Eyskens. In mijn ogen één van de weinige capabele politici van de CD&V en een gereputeerd econoom, wat mooi meegenomen is in deze crisisperiode. De mens heeft het nog in zich , daar zijn zijn vele tv-optredens bewijs van. Dit tenminste als CD&V haar postje van premier niet wil afstaan. En anders kunnen ze daar nog de stormram van Dehaene gebruiken of een combinatie van beiden. Maar ik ben vooral voor nieuwe verkiezingen, wat trouwens grondwettelijk bepaald is. Dat de meerderheidspartijen het lef hebben om de economische crisis als excuus te gebruiken om hun zware afgang uit te stellen , daar kan ik niet bij. dura lex sed lex moet ook maar eens voor de wetstraat gelden. MET of ZONDER herverkiezingen binnen de 40 dagen zijn de aandeelhouders van Fortis de pineut, evenals de ijslandse gedupeerden. Deze generatie politici en de verrotte sfeer die uit hun interactie voortkomt zal maken dat deze mensen niet adequaat zullen geholpen worden, wel intgendeel, zij zullen als speelbal gebruikt worden tussen een regering en een oppositie die elkaar rauw lusten. WAAROM haalt men dit nu als reden aan als er in 5 maand geen enkele concrete socio-economische (goede) ingreep is gebeurd. Een crisis die ze zelf mee hebben aangewakkerd met hun onnozeliteiten...Ik durf wedden dat de meeste fortisaandeelhouders schreeuwen om een nieuw bewind.

Laatst gewijzigd door G.H : 21 december 2008 om 02:10.
G.H is offline   Met citaat antwoorden