Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2005, 23:57   #18
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon
Ik weet niet of u een sympathisant bent van het Vlaams Belang, maar u ziet toch in dat het VB dit ook doet: christenen tegen moslims (en in Antwerpen ook nog de joden tegen de moslims) opzetten om aan de macht te komen. Terwijl de leiders van het Vlaams Belang gewetenloze "vrijzinnigen" zijn, zij het van een donkere kleur.
Wel, ik durf eveneens hopen dat het fataal zal aflopen voor deze manipulators, die thans door hun mediagenieke succes zo arrogant en dus blind zijn geworden dat ze geloven eeuwig te blijven groeien.
Te blind ook om te zien hoe andere arrogante Ganzendoncken uit de geschiedenins steeds met een rechtmatige kater ontwaakt zijn.
ja iedereen die tegen het cordon is wordt er van verdacht te sympathiseren met het VB. weeral zo n kortzichtigheid
en denken jullie nu echt dat jullie het gaan halen met te schermen van zij doen het toch ook
dat is het bewijs dat jullie geen haar beter zijn
de modale burger haat jullie
je gelooft het niet wilt het stijfkoppig niet geloven maar het is zo
omdat ze goed weten dat ze jullie met zekerheid kunnen narren door op het blok te stemmen doen ze dat ook
jullie zullen het met jullie prioncipiele gelijk niet halen
volgens mij is het oa de kleinburgerlijke partijpolitiek die de politiek de das aan het omdoen is
90 percent van de mensen vindt jullie partijiidioten
jullie vinden dat de mensen jullie taal moeten leren spreken maar jullie moeten de taal van de mensen leren spreken

weet je wat
bouw nog wat kindergevangenissen
en spreek met jullie links front discriminerend verder over spreidingsplan voor asielzoekers ipv over algemeen armoedespreidingsplan
aja en richt nog wat asielcentra op en vergeet intussen een eigentijds alternatief te voorzien voor de vroegere daklozenkolonie in wortel en laat de autochtone armen in de winter maar gewoon doodvriezen
se komen toch in de statistieken terecht van mensen die - zogezegd gewoon aan longontsteking zijn overleden.

en als ik een sympathisant van het VB was dan zou ik mij hier niet mee bezighouden

een authentiek ervaringsdeskundige in armoede en asociale uitsluiting
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline