Discussie: Energie
Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2008, 15:51   #25
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde
 
pekka_123's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2005
Locatie: The Univers
Berichten: 983
Standaard geld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat Groen ons al veel geld heeft gekost wist ik al, maar dit is er over!!!

Ik zal dit dan ook ten gepaste tijde (volgende verkiezingen) doorsturen naar mijn adressenbestand zodat zij die zinnens zijn op Groen te stemmen duidelijk weten waar ze aan toe zijn met Groen.
Fout. Het is het wanbeleid hier in België op lange termijn, zowel op milieu gebied als andere dat u nog altijd veel belastingen moet betalen.
U moet op de politici schieten die hier 50 jaar aan een stuk de plak hebben gezwaaid en die iedereen zijn goesting heeft laten doen.
En het is dankzij de steun van Europa dat er nog waterlopen zijn hier in Vlaanderen die niet naar riool stinken of beter gezegd die geen openriolen zijn. Want openriolen horen niet thuis in een welvaartstaat. Openriolen waren wel normaal in de middeleeuwen.
In ander West - Europese landen heeft men echter wel een beter milieu beleid gehad waardoor België een enorme inhaalbeweging heeft moeten doen de laatste 10 jaar Dat kost geld natuurlijk en ook een plotse mentaliteitsverandering bij de Belgen die tot dan toe geen milieu beleid gekend hebben. Tenzij het schijnbeleid toen van ministers zoals Kelchtermans
die op kosten van de belastingbetaler bedrijven heeft gesponsord.
pekka_123 is offline