Los bericht bekijken
Oud 28 december 2010, 09:20   #2
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
Vele mensen (*kuch* belgicisten *kuch*) hangen het idee aan dat de NVA zijn verkiezingsoverwinning te danken heeft aan dewever en zijn goede beurt in de 'slimste mens ter wereld'

voor die mensen open ik nu speciaal een thread waar ze dit ook over Groen! kunnen claimen nu... Eva Brems slaat geen mal figuur en ze kegelt er iedereen uit....


P.S. wat ik feitelijk wil aantonen is dat de mensen dit soort stellingen verkondingen, geen hersenen hebben... Tel alle 'belgicisten/linksen' eens op die al in het programma zijn voorgekomen, en tel hun 'airtime' eens op. Als het over rechts gaat, dan ziet u de media stijgeren; gaat het over links, dan is het allemaal geen probleem... hypocriet noemen ze zoiets denk ik
Voor henzelf was het niet meer dan een hulpmiddeltje om hun eigen geweten te sussen, dat de verkiezingsoverwinning van de N-VA slechts een 'accident de parcours' was en dat alles binnenkort wel weer in de oude plooien zal vallen. En ten overstaan van de doorsnee Vlaming die op de N-VA gestemd heeft had het eerder een denigrerende bijbedoeling, aangezien het sérieux van zijn stem in twijfel getrokken wordt. Past voor de rest uiteraard volledig in het klassieke 'de domme Vlaming heeft er niets van begrepen'-discours dat in dergelijke kringen wel eens vaker de ronde doet.
Zwartengeel is offline