Los bericht bekijken
Oud 28 december 2010, 02:56   #1
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard groen! meerderheid volgende verkiezingen door allerslimste mens !

Vele mensen (*kuch* belgicisten *kuch*) hangen het idee aan dat de NVA zijn verkiezingsoverwinning te danken heeft aan dewever en zijn goede beurt in de 'slimste mens ter wereld'

voor die mensen open ik nu speciaal een thread waar ze dit ook over Groen! kunnen claimen nu... Eva Brems slaat geen mal figuur en ze kegelt er iedereen uit....


P.S. wat ik feitelijk wil aantonen is dat de mensen dit soort stellingen verkondingen, geen hersenen hebben... Tel alle 'belgicisten/linksen' eens op die al in het programma zijn voorgekomen, en tel hun 'airtime' eens op. Als het over rechts gaat, dan ziet u de media stijgeren; gaat het over links, dan is het allemaal geen probleem... hypocriet noemen ze zoiets denk ik
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline