Los bericht bekijken
Oud 8 november 2019, 17:47   #5132
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De grens tussen Israel en gaza is niet internationaal erkend ,
En daarom bestaat die niet?
Citaat:
En met goede redenen .
Ah, welke goeie reden? Och ja, Israël moet Gaza erbij nemen.
Citaat:
Dat is nog steeds geen verklaring voor de duizenden gewonden en de doden onder kinderen , medisch personeel en pers.
Die hebben gewoon mee gaan dansen in het mijnenveld, ik vind dat een prima verklaring.
Citaat:
Gelukkig erkend u dat de protesten waren begonnen als burger initiatief .
Hamas is ook de burgerlijke leiding in Gaza nietwaar.
Citaat:
U slaagt er maar niet in in te zien dat dit oorlogsmisdaden zijn
Net zoals u weigert in te zien dat Hamasiaans terreurdaden , terreurdaden zijn.
Citaat:
, en dat de Gazanen het recht hebben verzet te komen tegen de onmenselijke situatie die Israel voor hen gecreëerd heeft.
Waar ontzegt iemand op het forum de Gazanen het recht te protesteren?
Van mij mogen ze protesteren zoveel ze willen, maar ze moeten tegen de weerbots kunnen.
Hetgeen u doet is Israël het recht ontzeggen een verdediging op te trekken.
Citaat:
En uw verhaaltje gaat helemaal niet op voor slachtoffers die helemaal niet bezig waren de grens te compromiteren. +
Moeten de soldaten dan wachten tot de hele meute in Tel Aviv de boel afbreekt?
Citaat:
Het feit dat er andere middelen zijn om ongewapende demonstranten tegen te houden.
Ongewapend... Ook zo'n grappig concept. Een kei en een leren lap (kan ook kunststof zijn) is een semi historisch wapen van de Gazanen.
Citaat:
U kunt wel net doen alsof ik iets heel geks beweer , maar het is ook wat er uit de UN onderzoeken komt .
Wat u beweerd is uw gedacht en/of mening. En dat u de VN een fantastische organisatie vind is ook duidelijk.
Citaat:
Waarmee u de gestoordheid van de Israëlische reactie nog eens bevestigd
Daar ben ik het met u eens. De manier waarop Israël hier werkt is niet bepaald probleemoplossend.
Citaat:
Het grootste deel van de mensen die voor hamas werken zijn geen onderdeel van de militaire vleugel van hamas , maar worden door Israel gewoon als terrorist bestempeld. Leuke truc om zo veel mogelijk doden te legitimeren.
Tenzij op Glamour Photo's voor publieke consumptie lijkt het verschil tussen een "militair" of niet militair Hamas lid moeilijk te detecteren.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden