Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2018, 11:49   #78
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.549
Standaard

Man komt klem te zitten op Albatrostram

http://www.gva.be/cnt/dmf20180106_03...d-samengeperst

De uitleg van die piwi van De Lijn is weer typisch de uitleg van iemand die zelf nooit met de tram rijdt. De trams zitten dikwijls zo vol dat je tegen de beweegbare delen gedrukt wordt. 'Dat is niet de bedoeling'. Alsof het de fout is van de reiziger.
Het ontwerp van de tram trekt dan ook op geen zak. Volgens mij is het ontworpen om de reiziger te nudgen tot sociaal contact met als resultaat dat je altijd wel met je reet of je lul in iemands gezicht staat. Het ontwerp van iemand die nooit met de tram reist of alleen af en toe tijdens de daluren (voor de knip). De ontwerper is door de koning in de een of andere orde verheven als dank om de gewone man zo te pesten.
Ik ben dus zelf ook al klem geraakt op dat misbaksel. De trambestuurders rijden er ook niet graag mee. De stellen zijn zeer gevoelig en soms lijken de reizigers wel kegels op een bowlingbaan of koren in een stormwind.
Voor hetzelfde geld waren die man en ik dood gedrukt.

Gelukkig gaat men stickers hangen. Dat zal zeker voorkomen dat mensen op overvolle trams tegen de kant gedrukt worden ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 7 januari 2018 om 11:55.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden