Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2018, 20:50   #39
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Kijk naar Gent, Bevrijdingslaan.
Tot voor een jaar was er daar een jaarlijkse rommelmarkt.
Elke keer lagen de zijstraten na de rommelmarkt vol afval.
Wat bleek: de lokale luitjes die er woonden, gebruikten die rommelmarktdag als afschuifzondebokstrategie om zich gratis van hun grof huisvuil te verlossen - ze poogden het zo te steken op de rommelmarkt deelnemers.
En nog Gent, nabij/voor de deur / poort van elke staats gesponsorde "kringwinkel" daar worden hopen afval gedumpt. Dat wordt telkens op andermans kosten geruimd door de staatsluitjes, in tegenstelling tot in "den buiten", waar camera's hangen en boetes zwaaien.
En alweer Gent, Drongensesteenweg, kant watersportbaan, een paar honderd meter voor de binnenring, een wei. Daar was tot enige maanden terug een mega-sluikstort aan het groeien. Ik heb er diverse keren zitten rondkijken naar voor mij bruikbare spullen en dat doorgegeven aan de staatsluitjes. In 1 van de zakken afval zat een brief van 1 of andere "sociale dienst", met naam en adres van een persoon. Dat interesseerde de staatsluitjes geen zak. Na enige tijd zijn ze het stort weest ruimen en plaatsten ze betonblokken op de toegang tot de wei.
Nu zie je de afval aan de andere kant groeien, de beek (er is daar een waterzuiveringsstation van de staatsluitjes) ligt vol en overal groepjes zakken, aan fietspad, op parkeerstrook.

Van winkelkarren gesproken, in die "kringwinkels" heb ik al vaak personeel met winkelkarren van Aldi en Delhaize zien rondrijden (om boel in de rekken te plaatsen). Hebben die winkelketens die karren weggegeven, of hebben ze achtergelaten karren in de buurt binnengesjeesd?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden