Discussie: Armoede
Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2007, 16:30   #2
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

het is duidelijk dat de belgische politiek een liberale visie op armoedebestrijding ontbeert

vandaar dat ik heel recent lid geworden ben van de open vld

dit weekend zal ik als dakloos lid deelnemen aan het programmacongres van de open VLD om aldaar te helpen een liberale visie op armoedebestrijding te ontwikkelen.

toen ik belde om mij in te schrijven vroeg men of ik ook voor de lunch wilde inschrijven ( kostprijs 20 euro )

ik antwoordde dat ik daar geen geld voor had en zal dus mijn boterhammen meenemen ( ben wel van plan deze op te eten in dezelfde ruimte als waar de lunchers zitten)

het programmacongres duurt ook twee dagen

en ik kan mij geen tweemaal vervoerskosten permitteren

dus zal ik ergens daar voor de deur in een kartonnen doos moeten overnachten

als de open VLD echt open is dan zou dit alles geen problemen mogen opleveren
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2007 om 16:32.
King of beggars and fleas is offline