Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2013, 20:40   #52
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick de Dubbel Bekijk bericht
Een veronderstelling dus zonder enige bron of wetenschappelijke ondersteuning...
Maar wel een logische en plausibele veronderstelling. Ik kan er ook niet aan doen dat ze niet an je kraam past.

Citaat:
want een fietser heeft geen nummerplaat en dus kan ie makkelijker gaan vluchten ...hou toch op man met dat café gezwets..

Ah, we zijn van een samenzweringstheorie dan toch al afgezwakt naar "café gezwets"

Citaat:
Een fietser die ergens tegenaan rijdt of deftig valt kan gewoon niet vluchten omdat de fiets 9/10 beschadigd is...en dus onbruikbaar...ik zie al een fietser frontaal op een wagen rijden en dan rap gaan 'wegfietsen'
Ik heb zelfs ooit een zware bluts in een autoportier gereden toen de eigenaar die voor mijn neus opendeed. Bergop dan nog. Gelukkig kon ik daarna mijn weg gewoon verderzetten.

Overigens, een buitenspiegel is er bijzonder rap afgereden...

Citaat:
fiets zelf eens wat meer dan stop je misschien met dat pseudo-weternschappelijk geleuter..
Argumenteer zelf eens wat meer, dan stop je misschien met dat idioot geleuter...
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden