Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2008, 19:14   #41
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Das toevallig!
Ik heb gisteren naar aanleiding van deze draad ook nog eens naar oude metal op Youtube aan't zoeken geweest. 'k Moet zeggen; The Ripper klinkt toch beter op Unleashed in the East wat -en daar wil ik heel duidelijk in zijn- een beest van een live-plaat is.

Minder bekend van Priest is 'Desert Plains' van 'Point of Entry' maar dat vind ik nog steeds zowat het beste nummer van Priest, al is het een vrij on-Judas Priest-achtig nummer.
Natuurlijk is Unleashed in the East de definitieve live-plaat, niet alleen van Priest maar van alle live albums ooit gemaakt. Let wel dat je de volledige versie hebt met 15 tracks, want "Beyond The Realms of Death" is een kanjer van een opname van die tour.

Maar het ging hier om wat indruk heeft gemaakt, en dat was voor mij toch wel Sad Wings, zowel persoonlijk als algemeen, want voor mij is dat het eigenlijke begin van heavy metal.

Desert Plains is, zoals bijna alles van Point of Entry, behoorlijk zwak naar Priest standaarden. Virgin Steele heeft daar trouwens een goeie cover van gemaakt, en ik heb hier ook nog op bootleg tape een live versie die veel sterker is dan de studio versie.

Soit, ik ben in ieder geval een total Priest nitwit.
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden