Los bericht bekijken
Oud 16 november 2017, 22:55   #196
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Kortom, je vind de complexe beginvoorwaarden ‘normaal’, zó simpel, dat je zelfs geen moeite wil doen om de oorzakelijk ervan te bespreken, want dat kan dan weer uitgelegd worden als ’n simpele ‘anomalie’...,
...dat is al uitvoerig ter sprake gekomen en daaruit bleek dat zowel de bedenking als de 'argumenatie' van jou slechts bestond uit het quoten van new-age quatsch-sites
... en nu doe ge weer precies hetzelfde
Begin met U te informeren wat men ( de wetenschap dus ) precies onder het begrip fine-tuning

Citaat:
en bewustzijn is dan weer ’n chemisch proces in de hersenen…
... ik zou niet weten wat anders.
Het (persoonlijke) idee van bewustheid is louter subjectief voor die persoon en komt voort uit de rest van de denkprocessen

Citaat:
Maw, je hebt geen enkel argument om je eigen hypothese te ondersteunen,
strange want ik had geen hypothese ... dus ge 'liegt'

Citaat:
maar toch verwerp je die van vakwetenschappers, die stellen dat bewustzijn onlosmakelijk verbonden is met het ontstaan van dit universum en de evolutie ervan.
De personen die je citeerden zijn geen vakwetenschappers terzake... de vraag is zelfs of die wel bestaan daar dat bewustzijn waar ge het over hebt geen onderwerp van de wetenschap is

Citaat:
Tevens vraag je me de bewijslast niet om te keren, terwijl je zelf geen enkel bewijs kan aandragen om het tegendeel daarvan aan te tonen of je mening te ondersteunen.
Over grapjasserij gesproken.
Het is aan de diegene die straffe uitspraken om het hard te maken ... niet omgekeerd
En mijn mening die gaf ik je al en is 100% gefundeerd : Gij hebt het over een expliciet transcendentaal begrip ( daar ge geen enkele toets kunt opgeven )... daar is dus per definitie niks zinnig ( in de zin van argumentatie etc ) over te vertellen
praha is offline   Met citaat antwoorden