Discussie: Het Vlaams Belang
Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2005, 07:08   #57
kaptenkirk
Partijlid
 
kaptenkirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2005
Berichten: 292
Standaard

Mijn natte droom is dat het VB de absolute meerderheid haalt, om dan vast te stellen dat wat er in Oostenrijk is gebeurt met Haider, ook hier kan gebeuren.

Daarna zal het VB wel terug in het hoekje kruipen waar het uitkwam.
Stel je het volgende eens voor: Al de VB-ers uit dit forum, die met veel gevloek en getier aan de macht komen. Als je nu al je mening niet mag zeggen, als ze aan de macht komen kom je voor een afwijkende mening op de brandstapel.

Er is niets wat het VB ooit voorgesteld heeft om het land er bovenop te helpen. Het enige wat hun 'programma' inhoud is haat prediken. Ze zijn zo populair omdat het makkelijker is om commentaar te geven dan te krijgen.

Partijen die veel doen krijgen ook veel commentaar.
Partijen die weing doen krijgen weinig commentaar.
Ik ken 1 partij die helemaal geen commentaar krijgt op haar beleid. Rara, welke?

Nog iets. Voor alle fanatieke VB supporters ten spijt, jullie partij WILT NIET aan de macht komen. Jammer voor alle moeite die jullie doen. Vanhecke en co verdienen pakken geld met niets te doen. Ze zouden wel gek zijn om voor hetzelfde geld te moeten werken. Stemmen op het VB is een proteststem, waarvan men op voorhand al weet dat die partij NOOIT in de regering zal komen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by kaptenkirk on 06-10-2005 at 08:13
Reason:
--------------------------------

Mijn natte droom is dat het VB de absolute meerderheid haalt, om dan vast te stellen dat wat er in Oostenrijk is gebeurt met Haider, ook hier kan gebeuren.

Daarna zal het VB wel terug in het hoekje kruipen waar het uitkwam.
Stel je het volgende eens voor: Al de VB-ers uit dit forum, die met veel gevloek en getier aan de macht komen. Als je nu al je mening niet mag zeggen, als ze aan de macht komen kom je voor een afwijkende mening op de brandstapel.

Er is niets wat het VB ooit voorgesteld heeft om het land er bovenop te helpen. Het enige wat hun 'programma' inhoud is haat prediken. Ze zijn zo populair omdat het makkelijker is om commentaar te geven dan te krijgen.

Partijen die veel doen krijgen ook veel commentaar.
Partijen die weing doen krijgen weinig commentaar.
Ik ken 1 partij die helemaal geen commentaar krijgt op haar beleid. Rara, welke?

Nog iets. Voor alle fanatieke VB supporters ten spijt, jullie partij WILT NIET aan de macht komen. Jammer voor alle moeite die jullie doen. Vanhecke en co verdienen pakken geld met niets te doen. Ze zouden wel gek zijn om voor hetzelfde geld te moeten werken. Stemmen op het VB is een proteststem, waarvan men op voorhand al weet dat die partij NOOIT in de regering zal komen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Mijn natte droom is dat het VB de absolute meerderheid haalt, om dan vast te stellen dat wat er in Oostenrijk is gebeurt met Haider, ook hier kan gebeuren.

Daarna zal het VB wel terug in het hoekje kruipen waar het uitkwam.
Stel je het volgende eens voor: Al de VB-ers uit dit forum, die met veel gevloek en getier aan de macht komen. Als je nu al je mening niet mag zeggen, als ze aan de macht komen kom je voor een afwijkende mening op de brandstapel.

Er is niets wat het VB ooit voorgesteld heeft om het land er bovenop te helpen. Het enige wat hun 'programma' inhoud is haat prediken. Ze zijn zo populair omdat het makkelijker is om commentaar te geven dan te krijgen.

Partijen die veel doen krijgen ook veel commentaar.
Partijen die weing doen krijgen weinig commentaar.
Ik ken 1 partij die helemaal geen commentaar krijgt op haar beleid. Rara, welke?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door kaptenkirk : 6 oktober 2005 om 07:13.
kaptenkirk is offline