Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2017, 06:41   #2020
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
DE 5000 euro per maand is de dossier van Paul en Wendy een groot fabriek dat kan je niet vergelijken met een horeca zaak.

Volgende dossiers heb ik gedaan :
Houten clara
Fabriek Paul en Wendy
Tast toe
HORECA NV (9 horeca zaken )
Barca/Indonesia
Midi station.

Op horeca zaken verdien je behoorlijk maar niet abnormaal.
Als ik in 1988 Begon had ik het eerste jaar ook maar 6 dossiers dus geef me even de tijd en ik wil niet meer een industrie worden zoals toen ,maar rustig bij verdienen om mijn levensstandaard te houden.

trouwens de maandelijkse mailing naar 350.000 bedrijven is nog steeds niet vertrokken is voorzien rond 24 januari
Neen, echt waar? Je schrijft nochtans "Genoeg om al zeker 5 jaar super de luxe te leven en vrij van belastingen"... Dat is dus: NU, VANDAAG.

Citaat:
en over die rotte frank gesproken ,hetgeen mijn vrouw in Tenerife kost is ook niet mis die geeft op 3 maanden meer uit dan dat jij kan verdienen in een heel jaar.
En? Waarom zou ik zoveel moeten uitgeven? Ik heb dat helemaal niet nodig, hoor, de (zogezegde) nouveau riche te spelen. Je hebt zoveel geld dat je naar een failliete restaurant gaat eten die, als niet mij niet vergis, gratis maaltijden aanbiedt.
Welke rijkdom dan?

Citaat:
Er is natuurlijk geen hotdog dossier maar gezien je ongeloof noem ik midi station hier het hotdog dossier ,waar waren trouwens mijn fotos ?? ga volgende donderdag maar eens terug er is mij bevestigd door het caffe TAVERNE HORTA dat ze er elke donderdag zeker staan (vast) de andere dagen hebben iets te maken met weer en overheidsinstellingen en ook de talistar die vlak voor het hotdog restaurant zijn uitgang heeft.
Nog iets nieuws! Man toch, he wordt met de dag belachelijker...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 16 januari 2017 om 06:42.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden