Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2007, 22:35   #19
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Neen . Maar ik vrees dat het structueel is. En echt een zaak ik weet niet? lijken me nogal machtige tegenstanders. Maar ik vond het nogal onlogisch dat de voorzitter( want dat zijn vzw's!) baadt in de luxe en de soc/ werknemers 6€ oid per uur krijgen.( ik kreeg immer ook amper 9,5€/uur en ik moest nog voor allerlei nevenactiviteiten komen).

ik ben opgestapt , uiteraard omdat ik elders meer kon verdienen. Maar ook omdat ik het schandalig vond en kritiek had op het feit dat men die jongens voor hetzelfde uurloon eigenlijk uitbesteede . En in de haven betaald men goed eender welk werk je er doet. En men heeft meer risico dus vond ik dat ze meer moesten krijgen.

En men was er op gebrand om die havencontracten binnen te halen.

De top verdient daar goed geld en die jongens moeten 11 uu per dag gaan werken en bijklussen om iets te verdienen.

Ook een probleem is de doorstroming. De besten zouden sneller naar de
echte ondernemingen moeten gaan.
Maar vergis je niet het is daar evenzeer economische logica die geldt .
Diegene die mij moets opleiden gaf openlijk toe dat er maar zeer weinigen waren die in de echte economie terecht kwamen en dat men dat ook niet echt aanmoedigde. Want anders wat het voor hen ook niet meer rendabel niet meer.

bekende merken als OXford laten hun fietsen daar maken. Het is ook business he.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 19 januari 2007 om 22:38.
ilfalco is offline