Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2003, 14:02   #31
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
thePiano schreef:
Citaat:
Oei? Dat belooft al, ons kent ons? Komt (Doomy) hier nog eens wat verfrissende teksten/opinies neerpennen en wordt prompt tot 'nutteloze pisvlek' gebombardeerd. Ik hoop dat Doomy wat gewend is anders zal hij hier weer rap verdwenen zijn, er zijn er voor minder afgedropen.
Wees gerust, ik kan wel tegen een duwtje, hoor. Ik eet elke ochtend 10 zo'n mannekes tussen mijn boterhammekes. Zoals ik in een andere post heb geschreven heb ik 11 jaar regelmatig achter de toog van een kaffee gestaan en al veel kaffeepraat gehoord, en uiteindelijk is een diskussieforum niets anders dan een virtueel kaffee: ongevaarlijk dus. Blaffende honden bijten niet.

Het is hier inderdaad een erg muffe en incestueuze bedoening waar men aan intellektuele zelfbevrediging doet door elkaars vooroordelen en standpunten te bevestigen. Als er eens iemand langskomt die zelf kan nadenken en kritische bedenkingen maakt bij hun vooroordelen en stellingen zijn ze meteen pissed. Ze geven wel graag kritiek op anderen, maar o wee als anderen ook eens kritiek durven geven op hen. Blijkbaar vinden zij dat zij de enigen zijn die kritiek mogen geven op anderen. Wel, das dan erg jammer voor hen! Ik vind namelijk dat wie kritiek geeft op anderen dan ook maar zelf tegen kritiek moet kunnen. Als zij hun meningen op de fora van andersdenkenden mogen ventileren, dan mogen andersdenkenden ook hun meningen komen ventileren op hun fora. Tijd voor wat échte diskussie hier!
Gelukkig is de beste café-toogster onder hen (vlaanderen72) even naar strafbank verwezen. Het werd wat te gortig. Ik droomde 's nachts ook al van dat venijn. Voor de rest heb je keuze genoeg: Luddo, Torcvix, demonen, kris, zeno1 enfin... kies maar uit (alhoewel ik het gevoel heb dat het allemaal een en dezelfde persoon zijn).
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden