Los bericht bekijken
Oud 30 december 2017, 14:32   #17351
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Probeer rationeel te blijven aub : op wat baseer je jouw aanname dat de ene graancircel echt is, en de andere fake ? Wat is "echt" eigenlijk in deze context ? Een geslaagde grap ? Dat men niet heeft weten te achterhalen hoe iemand iets ineen heeft gestoken ?
Het internet vind je heel wat foto's van die cirkels daar baseer ik mij op, pak die voorbeelden en probeer zelf exacte replica's te maken, let wel met de juiste afmetingen en wijk daar geen millimeter van af, weet enkel dat dit enkele weken voorbereiding vraagt en het juiste ogenblik om dit onopgemerkt uit te voeren met de middelen die nodig zijn om vergelijkbare cirkels te maken.
De behoefte om verder uit te zoeken hoe en met welke middelen mensen dit maken is er niet en vaker over het hoofd gezien dan je zelf wil, je steekt daar als grappenmaker wel tijd en energie in om het wonder van de cirkels te laten lijken alsof het iets anders was dan de grappenmaker zelf laat uitschijnen, en vaak is dit niet op 1 nacht met 1 persoon op te lossen, ik heb hiervan een video gezien waarin ze proberen uit de doeken te doen hoe een graancirkel ontstaat en heb het aantal personen geteld die allemaal achteraf geen woord over mochten zeggen of verklappen, 5 man en een paardenkop...zo is het gemakkelijk mij als zweefkees te betichten.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Sinds wanneer is iets niet weten trouwens een indicatie voor buitenaardse activiteiten hier op aarde ?
Zeg ik niet, heb wel het vermoeden maar kan dat niet uitsluiten, en weerom ik steek er tijd en energie in om aan de slag te gaan met wat jij hebt uitgelegd !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Is het niet beter om te stoppen met de zweefkees uit te hangen, en zich tot feiten te beperken ?
Welke feiten ? Vertel eens, hoe denk je dat een bron tot ontstaan niet hoeft te verwijzen naar iets buitenaards maar dat ik geen enkele reden heb om dat hoe dan ook te denken mijn conclusie is gemakshalve vertrekkend vanuit het idee van zelf proberen en achterhalen en vergelijken, op die wijze spendeer je wel tijd en energie in iets waarvan ik liever over zwijg dat ik de bron ben tot die fenomeen van de graancirkels.

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 december 2017 om 14:42.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden