Los bericht bekijken
Oud 30 december 2017, 19:16   #17360
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
quatsch

Dat is immers weer dezelfde truc van die ufo-gekkies....

De 'grappenmakers' komen er voor uit en leggen met hand en tand uit hoe ze dat gefixed hebben ( al was het reeds lange duidelijk gezien de evolutie en mode-trends ) en toch is er nog steeds een soort geloof dat er toch op z'n minst enkel door aliens moeten gemaakt zijn

... dan begint men steevast over niet gebroken graanhalmen, energievelden, te complexe vormen, etc

klik
Heu, nogmaals het waren bruine cirkels in gras, en geen cirkels in graangewassen.

Ik was de enigste die dat opmerkte, niemand van de buren of mijn eigen ouders of zussen hebben er iets over gezegd, blijkbaar heb ik mij ingebeeld die cirkels maar ze waren er wel degelijk, of ze door grappenmakers zijn gedaan weet ik niet want niemand heeft mij de vraag gesteld of ik niets heb opgemerkt, dan zou ik geweten hebben en zelfs gevraagd hoe ze dat gedaan hebben...dus pech, maar zal later wel zien wat van de truc verklaard door panda van waar is...ik heb zelfs gedacht dat er objecten tijdelijk hebben opgestaan terwijl ik honderd procent weet dat daar op die plek nooit iets heeft gestaan dat die cirkels verklaren...weeral pech, maar ik weet niet hoe en van waar het kwam, wiens idee was dat ? Dat vraag ik mij nog steeds af ! Ik lieg niet maar als kind kun je die vragen niet stellen wat volwassenen normaliter doen, besef je dat wel ???

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 december 2017 om 19:18.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden