Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2004, 22:37   #13
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
En waaruit haal je dan dat België goed is? Waar zijn je ECHTE argumenten? Het eerste overtuigende argument van een belgicist moet ik nog tegenkomen...
Dat jij last hebt van selectief lezen is niet mijn probleem. Ik heb vandaag een topic opgestart met een voorbeeld uit de praktijk, om maar iets te noemen.

Citaat:
Middeleeuwen? Waarom hebben ze het unitaire België eigenlijk gefederaliseerd? Omdat het zo goed was? Op alle federale vlakken is VL erop vooruit gegaan... Niks middeleeuws dus...
1302 is in de Middeleeuwen dacht ik toch?

Citaat:
U doet maar. Wij hoeven u niet belachelijk te maken, dat doet u zelf al...
Hiermee toont u ook weer eens aan dat de BUB een marginale factor is. Jullie bende pseudo-politiekerkes kunnen en zullen het NOOIT halen met argumenten, daarom gaan jullie de 'vuile toer' op, hopende ons zo onder de duim te krijgen, niet beseffend dat jullie jezelf oeverloos belachelijk maken, paljaske...
Het enigste verschil is dat wij reden hebben om de denigrerende toer op te gaan, jullie niet. Vuile flaminganten, dat zijn jullie. Je moet je afkomst niet verloochenen.

Citaat:
Met vriendelijke groet,

Vlaming Vlaanderen_onafhankelijk, een vuile (gewassen) flamingant annex BV...
Met onvriendelijke groet,

Yann, België unitair, een deftige en vaderlandslievende Belg.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden