Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2017, 05:39   #2973
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.818
Standaard Me me me....

Tijdens een toespraak voor een nieuwe lichting net afgestudeerde officieren van de US Coast Guard leerden we de President een beetje beter kennen....

Een egotripper......
http://mashable.com/2017/05/17/donal...0#5zEcToWhD5qd

Deze jongelui,ruim onvoldoende in beeld gebracht ,die een zware opleiding achter de rug hebben en waarvan zeer veel verwacht wordt (eigenlijk meer dan van mensen in vergelijkbare US Navy rangen) hadden eigenlijk wel recht op wat beters dan het "gejank" van een oude man die nog ergens een rekening te vereffenen heeft met de pers.

O ja....

Onze goede vriend is bezig de budgetten van de strijdkrachten te verhogen en.....bezuinigt op de USCG,uitgerekend de meest NUTTIGE van de "veiligheidscorpsen" van de VS....Terwijl ik dit schrijf is USCG vrijwel zelker ergens bezig met onderhoud van boeien in de vaarwegen,ergens een zoek- en reddingsoperatie in de wilde uiterwaarden,of het onderscheppen van speedboten en submersibles van de Latijn-Amerikaanse drugsmaffia.....

....nogal wat anders dan in verre landen onopvoedbare hoetoemoetoetoes bombarderen en dit als "verspreiden van democratie" betitelen.....

America Last

Laatst gewijzigd door kelt : 18 mei 2017 om 05:42.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden