Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2017, 15:01   #260
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Res Antwoord Van Tanghe

hierbij de zeer uitgebreide synthese besluiten van Meester Tanghe een complete reklame voor politics be

Alles hangt nu af of de rechter ingaat op het verzoek van Meester TANGHE om mijn uitlatingen op het forum als een uitdrukkelijke afstand te beschouwen van beroep !!
ik heb immers nergens een overeenkomst van afstand met Tanghe gesloten welke noodzakelijk is om afstand te doen van beroep.
Als inderdaad een uitlating op dit forum de reden is waarom mijn beroep onontvankelijk wordt verklaard dan is dit een precedent en een uitstekende reklame voor politics.be en ga ik dat dan ook uitgebreid mededelen aan de verzamelde pers .
Wel chapeau voor de besluiten van Michel ,die heeft er duidelijk aan gewerkt alhoewel hij de typische fout maakt van het ganse proces te herdoen.Ik ben zeer beperkt in beroep gegaan ART 60 en zal dus 3 minuten pleiten en geen minuut meer.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf Aanvullende en syntheseconclusie in beroep.compressed.pdf‎ (597,9 KB, 691x gelezen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden