Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2024, 22:03   #50271
Tommeke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Bryansk is vlakbij Oekraîne, waarom zouden ze naar daar willen vluchten?
Geen idee, als het dus al de echte daders zijn en niet gewoon enkele sukkelaars die ze van straat hebben geplukt en wat meppen hebben verkocht. Bryansk is ook vlakbij Wit-Rusland, dan is er evenveel kans dat Wit-Rusland de aanval heeft georganiseerd volgens jou? Of nog meer kans, misschien de gouverneur van de Oblast Bryansk. Daar gingen ze immers effectief naartoe.

Citaat:
Oekraïne heeft al tal van burgerdoelen aangevallen in Rusland, zou evenmin een precedent zijn.
Oekraïne valt vooral raffinaderijen aan om de invasie proberen stil te leggen. En boten. Zoals hier al honderd keer is bewezen, valt Rusland burgerdoelen aan. Niet alleen van horen zeggen, maar van vele vluchtelingen en Oekraïners die ik ken die nog in Oekraïne wonen.

Citaat:
de aanslagen in Brussel en Parijs, etc.
De beveiliging is ook bij ons super laks als ik vergelijk met bvb. Kenia. Bvb. je kunt nog altijd zoveel explosieven als je wil laten ontploffen in de vertrekhal van Zaventem, ondanks het feit ...
Wakker blijven tomm, geen aandacht proberen af te leiden. Het ging over Moskou en Krokus. Beveiliging is daar top, enorm, ik ben er geweest, je geraakt met het kleinste mes niet voorbij de ingang. Metaaldetectors, meerdere bewakers, OMON HQ aan de overkant. Dus nogmaals: hoe?!
Tommeke is offline   Met citaat antwoorden