Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2021, 07:19   #83
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De legio verhalen zijn stuk voor stuk schrijnend en elk individu in harteloze gevangenschap, doorleeft in eenzaamheid en kille leegten het tijdloze lijden van brutaal verbroken relaties en het acute gemis aan gedeelde ervaringen.
De sterfgevallen die deze vrijheidsgenocide al veroorzaakt heeft, mag ieder voor zichzelf uitmaken, maar ik vermoed het er zoveel zijn, dat ik – met alles wat ik heb - ze zelfs niet allemaal de kost zou kúnnen geven.


De sanitaire parodie van de ‘experts’ is de oorzaak van de fysieke én mentale slachtpartij, die een ravage heeft achtergelaten – en nóg – onder het oudere bevolkingsdeel.
Bijkomend bezwaar in deze medische satire is het prangende feit, dat er sinds juni vorig jaar bij alle medische koepelorganisaties ter wereld, 30 onderzoeksrapporten bekend zijn over de toepassing van Ivermectine bij Covid-19 besmetten.
Die onderzoeken gaven bij besmette personen een snellere genezing aan dan zonder en een algemene mortaliteitsreductie van +/- 80%.

In Nederland mogen de nationale ‘experts’ het binnenkort voor een rechtbank gaan uitleggen, waarom ze die studies en verder onderzoek naar dat medicijn, al die tijd genegeerd hebben.

Hier zou dat ook mogen en kijk al uit naar de scheve koppen die Rajah Marc en z’n partners in crime gaan trekken, als ze in de rechtbank uitleg moeten geven waarom er dan door hun morbide negeren van die onderzoeken (statistisch gezien) 15000 gestorvenen niét gered zijn en waardoor eveneens tienduizenden hospitalisaties overbodig bleken en waar hierdoor in de nabije toekomst tienduizenden doden zullen vallen, door uitgestelde operaties, niet-gediagnosticeerde kankergevallen en een immense collaterale schade is- en zal ontstaan, door talloze faillissementen, jobverliezen, toenemende armoede en psychologische schade en achterstand door de afgedwongen maatregelen.

Doorgedreven onderzoek bij besmette groepen mbt Ivermectine, had wellicht veel van deze humanitaire ramp kunnen vermijden.
Ik kijk er dus echt naar uit om die oorlogsmisdadigers te zien hangen, van de nationale ‘tv-experten’ tot in de hoogste regionen van de WHO.
Politici die de grondwet aan hun reet lieten roesten en niet-wetenschappelijk onderbouwde maatregelen toepasten, mogen zo mogelijk op hetzelfde beklaagdenbankje plaatsnemen.

Hopelijk herstelt dat noodzakelijke bloedoffer het maatschappelijk vertrouwen, vooral voor de medische professionaliteit van échte medici en politiek bestuur, welke noodzakelijk zijn voor de fundamenten van een gezonde samenleving.
Amen to that!

Er is een periode geweest in Nederland waar meer mensen aan zelfmoord stierven dan aan covid. Toen ze het voetbalstadion in Qatar bouwde voor onze BLM sympathisanten, werden 6500 doden op voorhand ingecalculeerd. De architect wist dat deze zouden sterven. Zo is dat ook met de zelfmoorden door covid. Men rekende daar hoogstwaarschijnlijk op. Mensen die al reeds moeilijk voor zichzelf konden zorgen kregen nu nog eens te maken met smetvrees wat voor erbarmelijke overlijdens zorgde.
Die man die ik eerder benoemde, (Cees van Dies ofzo) zijn vrouw stierf van ontbering, hij trof haar helemaal uitgedroogd aan toen hij er na een lange scene eindelijk terug bij mocht. Tevergeefs, het was te laat.

Hier hielden ze de IC preventief vrij en stelden zo operaties bij mensen uit, hoeveel overlijdens daardoor is onbekend. Maar als we alle factoren zouden optellen over de hele EU, mogen we deze maatregelen veilig een massa moordaanslag noemen.

Vertrouwen zal nooit meer herstellen; voor mij is dit pure genocide. Ik zou er niet van verschieten als ze dit virus zelf ontwierpen om tot al dit te kunnen komen en hun nwo gemakkelijker door de strot te rammen.
Liever een alu hoedje dan oogkleppen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 3 maart 2021 om 07:32.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden