Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2021, 10:19   #89
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Google eens “behandeling (of operatie) uitgesteld door covid” en ziet hoeveel artikels verschijnen.
Hoeveel mensenlevens dit kostte zal niet in het beleid passen en dus wellicht nooit meegedeeld worden. De msm meldt nog geen 1% van de ellende veroorzaakt door hun scriptschrijvers. De maatregelen doodde mensen en als de maatregelen onterecht waren, is dit de eerste genocide van deze eeuw geweest.

Edit: mijn excuses. De eerste genocide nam al plaats door hongersnood in Jemen. De Belgische wapenexport droeg hier aan bij. Maar daarvoor nam een christelijke genocide plaats, die ook mogelijk werd gemaakt na westerse interventie.
Deze mensen zijn de oplossing niet maar het probleem. Het zijn mensenmoordenaars, geen waarheid is in hen behalve halve om hele leugens te verkopen. De wraak komt God toe.
De uitgestelde behandelingen ging om niet levensnoodzakelijke behandelingen.
Ik heb zelf in het ziekenhuis gelegen met een ontsteking aan het hartzakje tijdens de eerste piek.
Mijn jongste is tijdens de eerste piek zelfs in het ziekenhuis behandeld geweest voor ontstoken tandvlees.

Wat vooral gebeurde en nog gebeurt, is dat mensen niet naar het ziekenhuis durven met levensbedreigende aandoeningen, door de paniek die de experten hebben gezaaid.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden