Los bericht bekijken
Oud 11 november 2019, 05:13   #703
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Niet bij vooroordeel.
Bij aantal.
Dit.

Moslims hebben totaal andere opvattingen over "goed" en "kwaad" en vormen een bedreiging voor onze opvatting van "goed" en "kwaad" van zodra ze geen te verwaarlozen minderheid meer zijn die een curiosum vormen. Immers, puur het hebben van die opvatting is een bedreiging in het kader van een democratie, waar zij niet zullen aarzelen hun mening uit te drukken via stemgedrag. Daarom moeten we ze weren. We zouden 0.5% moslims kunnen houden als curiosum.

Trouwens, de frietchinees heeft waarschijnlijk een waardensysteem dat veel en veel meer lijkt op het onze, dan de kopvod. Hij heeft misschien andere gewoontes en zo, maar ik weet niet of de frietchinees absoluut homo's van gebouwen wil gooien of zo, en of de frietchinees ook niet vindt dat mensen elkaar dienen te respecteren en zo. Die staat veel korter bij ons in zijn opvattingen over goed en kwaad dan uw doorsnee moslim. Van de jood moet ik zeggen dat ik het niet weet, hoe opdringerig die zou zijn met zijn aparte visie van goed en kwaad, en in welke mate die anders zou zijn. Het zijn ook maar kwiebussen met rare gedachten. Maar het is overduidelijk dat qua aantal, en qua tegengestelde ideeen over goed en kwaad, op dit ogenblik de moslims de kroon spannen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 november 2019 om 05:19.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden