Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2018, 15:43   #3590
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De realiteit is simpelweg dat juist de Palestijnen enorm bedreigd worden , heel concreet .
"De doorsnee Palestijn" wordt zeker bedreigd.
Citaat:
Om dit aan te tonen hoeven er geen oude oorlogen en handvesten en leugens bijgesleept te worden.
Ah, welke leugens heb ik er bij gesleept? En hoe lang moet een oorlog geleden zijn om niet meer relevant te zijn (en dan bedoel ik in realiteit, niet in uw voordeel)
Citaat:
U meent steeds te weten wat Palestijnen eigenlijk willen, zonder ooit naar ze te luisteren en tegen alle logica in.
Ik weet alleen dat er nog steeds wapens vanuit Gaza richting israël gesmeten worden. En dat de doorsnee Palestijn al dat gezever wil missen als kiespijn. Daar moet je geen genie voor zijn omdat te weten, noch het te gaan vragen aan allemaal afzonderlijk. Da's gewoon menselijk.
Citaat:
Israel zet mensen in een kooi en zegt dan "ze bedreigen ons " Wat dacht je dan ?
Mensen die je opsluit zullen zich vijandig tegenover u gedragen omdat ze vrijheid willen.
Ironisch genoeg zijn het de buurlanden van Israël die de "Palestijnen" "oorspronkelijk "gevraagd" hebben in vrijwillige verbanning te gaan.
Citaat:
dat ze bloemen gingen sturen ??
Neen, die infrastructuur voor grootschalige bloemenkweek in Gaza is vernietigd nadat Israël alle Israëli uit Gaza heeft verwijderd.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 20 juli 2018 om 15:43.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden