Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2022, 16:36   #143
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Werkt dat spel in de Otto ?
Principieel moet dat kunnen.
Gezien er echter nog maar ongeveer 3000 van die satellietjes,verdeeld over de ganse Aarde beschikbaar zijn,is dat nu geen goede oplossing.Capaciteit voor het uitrusten van miljoenen auto's met BREEDBAND internet is er nog niet.

Als er echter ooit tienduizenden van die satellietjes beschikbaar komen gaan we anders spreken.

Maar het is onwaarschijnlijk dat het GOEDKOOP zal zijn.

Ik ben ervan overtuigd dat Starlink wegens dat Oekraine gedoe zelfs zijn uitrolplannen elders in Europa vertraagt omdat er ,naar we kunnen begrijpen,VEEL capaciteit opgenomen wordt in wat eigenlijk een langzaam groeiende markt diende te zijn rond de Zwarte Zee..

De technologische uitdagingen ,ruzie maken met Russische staatshackers,ongetwijfeld helpen grote "intelligence-pakketten" verschuiven van,naar en binnen Oekraine,en dan ook nog eens internet aanbieden in zones waar granaten vallen....het IS me wel iets hé?

Ik zie het "Proximus" ,of al die andere "aanbieders",met al hun managers in grote glazen kantoren,nog niet doen hoor...
De kosten voor Starlink zijn ongetwijfeld niet volledig vergoed,maar de KENNIS die ze nu opdoen...onbetaalbaar...na maandenlang stressen gaan ze daar van niks meer verschieten.

Laatst gewijzigd door kelt : 9 mei 2022 om 16:39.
kelt is offline   Met citaat antwoorden