Los bericht bekijken
Oud 15 september 2020, 19:33   #336
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Neen, het zit achter een betaalmuur. En op basis van het stuk dat ik wel kan lezen, vind ik geen enkele link met 'alt-right' ... Daarom mijn vraag.

Evenzeer via https://nbc25news.com/news/local/pol...r-u-of-m-flint, kan ik het verband niet leggen.

Aldus, ... mijn vraag naar u toe: 'Vanwaar komt die link met Alt-right?'
Cookiemuur daar zit het zeker al achter maar men geeft de mogelijkheid om die via het pop-up raam aan te passen waarna je hgelemaal niets ziet van de site als je die even te fanatiek in gaat stellen.

Dit was het ongeveer geloof ik:

Citaat:
FLINT, Mich. - Police say a shooting occurred at the Family Dollar around 1:15 p.m. Friday afternoon across from the University of Michigan - Flint.

The male suspect, thin, wearing black faded jeans, a black sweatshirt, and black and white tennis shoes was last seen fleeing northbound toward River Village apartments from the scene on foot, according to police.

Anyone with information regarding this incident is encouraged to contact the Flint Police Department at 810-237-6800.

You can see more about the case in the post below from University of Michigan-Flint Department of Public Safety.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden