Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2020, 19:57   #225
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.379
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Waarmee Israel dus verantwoordelijk is voor de gevolgen van haar acties.

De vluchtelingen in de door Israel bezette gebieden vallen onder Israels verantwoordelijkheid . Zou Israel deze verantwoordelijkheid ook nemen dan was er ook geen geldstroom nodig voor die vluchtelingen. Het is juist Israel die zorgt voor de stroom aan verpest hulpgeld . Israel gooit plat en Europa betaalt! Alle hulpgoederen lopen via Israel waardoor er weer een deel van het geld verdwijnt in de Israelische economie.
En ik spreek niet over vluchtelingen in totaal andere landen , dat is weer een ander verhaal, daar is Israel niet verantwoordelijk voor.
Verzet tegen onderdrukking noem ik geen aanvallen op Israel.
En ik heb het niet over Hezbollah en libanon.
Dat hoeft ook niet om er verantwoordelijk voor te zijn.


Het is niet zo moeilijk , Er zijn vluchtelingen in door Israel bezette gebieden , nu op dit moment. Wie zonodig enorme invloed wil uitoefenen moet ook de lasten dragen. U maakt er een warboel van door er andere tijdperken en andere landen bij te slepen
Kortom, omdat ik 20 jaar bezetting door Egypte en Jordanië "aanpas" tot gouden tijden voor de Palestijnen (wat het niet was), is het een warboel voor u.

Kort door de bocht, na een aantal topics en een paar duizend berichten komt u niet verder dat de geschiedenis niet telt, en dat de Palestijnen gelijk hebben.

"Een land" is alleen verantwoordelijk voor wat het verantwoordelijk "wil" zijn, of wat afgedwongen wordt door een sterkere partij.
En dat is gewoon een menselijke wetmatigheid.
Het geluk van de Palestijnen is een verantwoordelijkheid die Israêl niet wil opnemen, en er is geen sterkere partij die het afdwingt.

U bent duidelijk geen sterkere partij.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden