Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2018, 22:05   #26
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik werk voor de overheid en ik krijg geen fietsvergoeding.

En in Nederland hebben ze een deftige fietsinfrastructuur. In Vlaanderen investeren ze enkel in toeristische knooppuntenroutes. De ruimtelijke ordening is zo naar de kloten dat rond en in de steden niemand graag fietst door de herrie en stank en slechte infrastructuur. Aan de fietsautostrades werkt men al vijftien jaar en ik denk niet dat er al één af is. 'Fietsautostrades' trouwens waar je de hele tijd autobanen moet oversteken en voorrang geven. Misschien is het in de Vlaanders daar bij u beter gesteld maar hier is het een lachertje. Weyts en zijn voorganger staan wel elke keer in de gazet als er weer eens een halve kilometer is aangelegd of hetzelfde budget voor de tiende keer wordt ingeschreven.

Maar je hebt wel gelijk dat wat ik schreef een veronderstelling is. Ik heb nooit anders beweerd, ben geen Nostradamus.
sukkelaar, je hebt rimpeldage, dubbel pensioen, crehe op werk, bedrijfsrestaurant, gratis fitnessruimte, douche, en dienstwagen gecumuleerd met een gratis treinabonnement, maar dat wat je nu nog wilt heb je niet een gratis fiets
brother paul is offline   Met citaat antwoorden