Los bericht bekijken
Oud 11 september 2019, 14:37   #58
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik vind figuren zoals Van Langenhove, D'Haeseleer en Dewinter uitschot en zolang het VB die personen blijft koesteren gaan ze in het cordon blijven.
"ik vind mensen die D'Haeseleer, Dewinter en Van Langenhove uitschot vinden, uitschot".

Het is gewoon normaal om mensen met radicaal andere opinies als gijzelf, uitschot te vinden. Immers, in de mate dat ze volgens U geen uitschot zouden zijn, zouden ze min of meer dezelfde waardenschalen hanteren he, en enkel maar kibbelen over details.

Citaat:
Over dat cordon heb ik mixed feelings. Het had beter niet bestaan, dan kon het VB zich niet in een slachtofferrol wentelen.


Tussen ons gezegd, ik vind Van Langenhove ook wel een geweldige onnozelaar. Dat is exact de reden waarom ik ervoor gestemd heb. Ik vind dat de bestuurlijke elite vol onnozelaars moet zitten, op zo een manier dat iedereen dat kan zien. Bij de meeste gangbare politici ziet men dat immers niet meer.

De staat is een veel te gevaarlijke vijand, om hem in de handen van intelligente maffiozen te laten. Daarom juich ik mensen zoals Trump, Bojo en Van Langenhove toe.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 september 2019 om 14:39.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden