Los bericht bekijken
Oud 24 november 2020, 14:46   #7
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.638
Standaard

Als je elke dag leest of hoort dat wat je ervaart, denkt en voelt racistisch en nazistisch is dan ga je als jongeren of als minder slimme gemakkelijk denken dat dat klopt en je er er zo naar gedragen en handelen. En het provoceert nog ook. Leuk. Nochtans is er niets racistisch of nazistisch aan het niet eens zijn met de open grenzen politiek en de gevolgen ervan die duidelijk niet voor iedereen hetzelfde zijn. De een krijgt de voordelen en de ander de nadelen. En voor de voorstanders van de opengrenzenpolitiek is het nog gemakkelijk ook. Je hoeft niet te argumenteren en je hebt altijd gelijk. Ziedewel.

A. Ik ben op 50 jarige leeftijd werkloos geworden, zie vluchtelingen in de sociale economie jobs krijgen die ik wel zou aankunnen maar niet krijg, mijn buurt verloedert en almaar meer mensen spreken amper Nederlands. Ik stem VB.
B. Ik ben 15 jaar, meer dan de helft van mijn klas is moslim en tegen dat ik 50 jaar ben, ben ik een minderheid ben in mijn eigen land. Ik stem VB
C. Racisten. Nazies. Fascisten!
A & B. Fuck you Sieg Heil Hitler!
C. Ziedewel!
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden